Сервис для
сео - оптимизаторов

Найди ошибки на сайте
Ошибки мешают продвижению сайта
Исправь ошибки на сайте
Сайт без ошибок продвигать легче
Получи новых клиентов
Новые клиенты принесут больше прибыль

Женевський автосалон 2018 - повний список всіх прем'єр - журнал За кермом

  1. 88-й Міжнародний автосалон Geneva International Motor Show - найавторитетніший з європейських - відкритий...
  2. 19:00 Kia Optima: оптимальне оновлення
  3. 18:29 Renault EZ-GO: сміливість міста бере
  4. 17:56 Mercedes-AMG G 63: до польоту готовий
  5. 16:40 Mercedes-Maybach S-класу: макіяж для флагмана
  6. 15:50 Обновки для Аутлендер
  7. 15:35 Range Rover SV Coupe: повернення до витоків
  8. ***
  9. 13:40 Lexus UX: всім боятися!
  10. 13:20 Peugeot 508: вискочка з народу
  11. 12:40 Kia: нове ім'я для Сіда
  12. 11:40 Новий Audi A6 - майже флагман
  13. Женевський автосалон в цифрах

88-й Міжнародний автосалон Geneva International Motor Show - найавторитетніший з європейських - відкритий для преси! Журналісти «За кермом» ведуть онлайн-трансляцію, оперативно додаючи інформацію про прем'єри Женеви, фото і відео. Не перемикайтеся - наша стрічка постійно оновлюється.

«Женевський міжнародний автосалон у відмінній формі! Ми продовжуємо уважно стежити за розвитком автомобільної промисловості та мінливими потребами наших відвідувачів », - заявив президент Geneva International Motor Show Моріс Туреттіні.

Матеріали по темі

До престижного Женевського автосалону підлаштовують свої календарі прем'єр все автовиробники - і європейські, і американські, і японці з корейцями, і навіть, не повірите, китайці. Анонсовано 110 новинок: чергові покоління популярних Audi A6 , BMW X4, Hyundai Santa Fe, Jeep Wrangler, Peugeot 508 , Абсолютно нові BMW 8-й серії, Jaguar I-Pace, Lexus UX , Десятки рестайлінгових моделей, зразків заводського тюнінга і безліч концептів.

Наприклад, саме в Женеві ми побачимо оновлений Mercedes-Benz C-класу, дорожню версію Ferrari 488, що отримала назву Pista, і рестайлінгову Skoda Fabia. А скільки компаній тримають інтригу до останнього! .. Але ми вже тут, у виставковому комплексі Palexpo, де розгорнули свої експозиції 180 компаній і полюють за сенсаціями 10 000 журналістів. Слідкуйте за оновленнями!

***

19:55 Volvo V60: прощай, овал!

Юрій Тимкин

Матеріали по темі

Схоже, компанія Volvo повністю змінює дизайнерську концепцію свого среднеразмерного універсалу. У минулому поколінні його екстер'єр був округлий, як яєчко. Форми нинішнього суворіше. Важко не помітити, що «шестідесятки» стала зменшеною копією старшого за рангом V90.

Машина серйозно збільшилася в розмірах. Так, довжина кузова становить тепер 4761 мм. Завдяки цьому на другому ряду тепер помітно просторіше - навіть рослі пасажири на тісноту не скаржаться. Обсяг багажника одним махом виріс на 99 л і досягає 529 літрів. Печера!

У салоні суцільно дорогі матеріали - відчуваєш себе як в моделі бізнес-класу. Обладнання не підкачало. Тут є все, що потрібно було сучасному престижному автомобілю: купа водійських асистентів і навіть пневмопідвіска - в цьому сегменті, крім V60 і Мерседеса С-класу, її ніхто запропонувати не може.

Мотори - бензинові і дизельні «турбочетверкі» об'ємом 2 літри. Є і plug-in гібриди. Але нам все це не має значення, оскільки в Росії V60 не з'являться.

***

19:00 Kia Optima: оптимальне оновлення

Артур Саруханов

Ще одна обнова на стенді корейської Kia - переосмислений універсал Optima. Стривайте-но, а нам-то що з нього, у нас адже цей «сарай" не представлений? Все так, причому в доступному для огляду майбутньому картина навряд чи зміниться, каже директор з маркетингу «Кіа Мотор Рус» Валерій Тараканов. Попит в сегменті D на «автомобілі з рюкзачками» мізерно малий, що робить поставки їх до нас безглуздими. Кросовери підтискають.

Kia Optima

Втім, в Kia не приховують: виріс в габаритах Ceed цілком може замінити собою Оптиму SW для тих, хто цікавиться таким кузовом. Ми ж придивимося до оновленого універсалу як до прообразу майбутнього седана, який ми чекаємо ближче до кінця року. Отже, «посмішку тигра» спереду підкреслили хромом, оновили бампер, в дорогих версіях GT і GT Line нові противотуманки, а також світлодіоди всюди. Ззаду - здвоєні патрубки вихлопних труб, як у Стінгера, і світлодіодні ліхтарі. Свіжо!

Під капотом - революція. Мотори повністю перетасували. Корейці змушені скорочувати викиди, а значить, йдуть по шляху даунсайзінг, підспудно впроваджуючи роботизовані трансмісії. Семиступінчастий робот агрегатується з 180-сильним дизелем 1.6 T-GDI. Він стане наступним після базового 2,0-літрового атмосферника (у нас 150 к.с.). Над ним - топовий 2.0 T-GDi (245 к.с.). А новітній 1,6-літровий дизель U3 (136 к.с.) прийде на зміну аналогу 1.7 CRDi (правда, тільки в Європі).

Kia Optima

Режими руху системи Drive Mode Select «допив», в ній тепер є розумний алгоритм Smart, який, виходячи з поведінки водія і конкретної ситуації, автоматично перемикається між Eco, Comfort і Sport. Чекаємо тест-драйву, щоб спробувати все це на ділі!

***

18:29 Renault EZ-GO: сміливість міста бере

Юрій Тимкин

Найсміливіший і несподіваний концепткар Женеви красувався на стенді Renault. Футуристичний EZ-GO - автомобільний транспорт майбутнього, як бачать його французи. Чи не автомобіль, а саме транспорт.

Renault EZ-GO

Однооб'ємний EZ-GO являє собою якусь суміш між маршруткою і каршерінговой машиною. Саме така концепція буде превалювати в містах найближчого (мова про перспективу чотирьох-семи років) майбутнього.

Салон EZ-GO розрахований на шістьох пасажирів, яким пропонується сидіти на лавочках. Звичних крісел не передбачено, як немає і водійського крісла - автомобілі стануть автономними. І, зрозуміло, електричними. Електромотор у EZ-GO один - він встановлений ззаду. Шасі повнокероване, таке ж, як на концепті Symbioz, на якому автор проїхав пару місяців назад .

***

17:56 Mercedes-AMG G 63: до польоту готовий

Юрій Тимкин

Якщо класичний Гелендваген розжився AMG-модифікацією ближче до злеті своєї приголомшливо довгою кар'єри, то машина нового покоління обзавелася спортивною версією вже через пару місяців після дебюту. Похвальна оперативність!

Mercedes-AMG G 63

Від стандартних Геліка спортсмен відрізняється розширеними колісними арками, бампером зі збільшеною площею повітрязабірників, а також радіаторної гратами з вертикальними ламелями. Все це додало зовнішності додаткову порцію мужності. Недарма навколо цього Джі-вагена юрмилися виключно мужики брутальної зовнішності.

Рушійною силою є V8 4.0 з подвійним турбонаддувом, що розвиває 585 к.с. Крутний момент теж недитячий - 850 Нм. Цього вистачає, щоб спуртовать до сотні за 4,5 секунди. Суперкаровскім показник! А ось максималка так собі - всього 220 км / ч. Їхати швидше заважає аеродинаміка «цегли». Зате керованість тепер не повинна нагадувати тракторну - спасибі незалежної передній підвісці, рейковому рульовому механізму, а також адаптивним амортизаторам.

Як і раніше, поза асфальтом AMG G 63 здатний на багато що. У його арсеналі постійний повний привід, що знижує передача, три блокування (міжосьовим, задня і передня), а також значний кліренс, що становить 241 мм.

Mercedes-AMG G 63 почне продаватися в Росії в другому кварталі - одночасно з цивільними модифікаціями Гелендваген.

***

16:40 Mercedes-Maybach S-класу: макіяж для флагмана

Юрій Тимкин

Покупці Майбахів нерідко нарікали на те, що їхні машини спереду майже не відрізняються від звичайних Мерседесів S-класу. Ексклюзивний автомобіль повинен виділятися! До критики такої публіки в Штутгарті не могли не прислухатися - і викотили оновлену версію флагмана.

Mercedes-Maybach S-класу

Найголовніша відмінність - радіаторна решітка з вертикальними прутами. На мій смак, елегантності вона не додала. А ось двоколірна забарвлення кузова пішла на користь - з нею машина виглядає благородніше.

Як і раніше, дизельні мотори для Майбаха не пропонуються. Покупці можуть вибирати між 367-сильним V6, 469-сильним V8 і 630-сильним V12.

У Росії оновлені Майбахи з'являться найближчим часом.

***

15:50 Обновки для Аутлендер

Артур Саруханов

Майже пройшов було повз стенд Mitsubishi з виставленим на ньому Аутлендером, але щось зачепило погляд. Ба, та у нас новий фейс! Розроблену для версії PHEV псевдорадіаторную грати стягнули і сюди, а заодно приправили її з обох сторін повністю світлодіодними фарами (такі покладені двом старшим комплектації Instyle і Ultimate). Рестайлінг? C деякою натяжкою.

Mitsubishi Outlander

Втім, тільки цими змінами справа не закінчилася. Ззаду більш виражений спойлер на даху, а на бампері красується накладка під алюміній. Забралися і в салон, помінявши все сидіння, причому передні з подушкою достовірніше і з більш вираженим обхватом спини. Задні пасажири можуть радіти - для них в центральній консолі з'явився порт USB і два дефлектора обдування. Дрібниця а приємно!

І так, нас, водіїв, почули - все скла тепер з автоматичними доводчиками, а сам блок управління з підсвічуванням.

Доопрацьований (це слово точніше описує подію) Outlander приїде до нас ближче до кінця року, а ось його електроверсія PHEV, також пережила оновлення, до нас не загляне. У Mitsubishi, схоже, награлися в іміджеві стратегії - тепер все строго за розрахунком! Для цікавих: бензиновий мотор 2 л ​​поступився місцем 2,4-літровому, що працює по циклу Аткінсона, ємність батарей і продуктивність генератора збільшені на 10%, в зв'язку з чим незначно виріс і чистий пробіг на електротязі (до 65 км).

***

15:35 Range Rover SV Coupe: повернення до витоків

Юрій Тимкин

Якщо мене запитають про найелегантнішому автомобілі виставки, відповім не замислюючись: Range Rover SV Coupe. Чистотою і благородством ліній це купе перевершує все, що я бачив сьогодні. Помиляєтеся, якщо думаєте, що автомобіль в дивину для британців. Нічого подібного! Range Rover першого покоління був якраз тридверним. Але якщо та машина випускалася великими тиражами, то нинішнє купе вийде обмеженим - зроблять все тисячу машин, сто з яких будуть поставлені в Росію. Причому вже в цьому році.

Range Rover SV Coupe

Версія SV Coupe розроблена на базі звичайного Рейнджа. Але кузов нижче, у бічних дверей Безрамковий скління, а самі двері помітно подовжилися і стали важче. Настільки, що при виході з отвору «хвіртка» відчутно просідає. Цікаво, чи надовго вистачить шарнірів?

Салон такий же, як у звичайного Рейнджа, хіба що пара задніх роздільних крісел тут - серійне оснащення.

Джерелом руху служить 5-літровий бензиновий V8 з приводним нагнітачем, який видає 565 к.с. Цього вистачає, щоб розігнатися до сотні за 5,3 секунди. Максимальна швидкість - 266 км / ч. Шкода, насолодитися незвичайним темпераментом зможуть лише о-дуже багаті люди. В Англії за цю дивину просять 240 000 фунтів стерлінгів. Відповідно, у нас можна очікувати цінник в районі 20 млн рублів.

***

Ніко МакБрейн (праворуч)

Кого тільки не зустрінеш на виставці - в числі візитерів не тільки журналісти, а й всесвітньо відомі персони. Так, на стенд Jaguar Land Rover заглянув Ніко МакБрейн - барабанщик знаменитої рок-групи Iron Maiden.

***

14:20 Peugeot Rifter, Citroen Berlingo, Opel Combo - зметикували на трьох

Артур Саруханов

Ось Peugeot Rifter - лаконічно і по справі! Укрупнити «каблучок» (він замінив собою Партнера), брат-близнюк нових Citroen Berlingo і Opel Combo, став ще більш дружнім. Автомобіль на стенді представлений в пасажирській версії. Причому його інтер'єр помітно відрізняється від соплатформенного Berlingo, що знаходиться тут же неподалік. Справа в тому, що в «візника» французи вирішили інтегрувати систему i-Cockpit з кермом нижче приладової панелі. І, знаєте, вийшло дуже гармонійно! Через більш високих посадки в порівнянні з легковиками і стелі огляд вперед оптимальний і незвичайне розташування керма не докучає.

Ось тільки яскравості в інтер'єрі нового Berlingo куди більше. В першу чергу за рахунок квітчастій обробки сидінь і вставок як в салоні, так і в екстер'єрі. Відрізняються і центральні тунелі: у Peugeot він монолітний, у Citroen - роздільний, з «острівцем», на якому спочиває селектор КП. З важливих рішень зовні - пластик по колу для захисту від гілок, який є у Ріфтера, але відсутній у Берлінго. Справа в тому, що в новому поколінні автомобіль отримає і привід на задні колеса від Dangel. Так що любителі подорожей і активного відпочинку, поєднаного зі з'їздом з асфальту, будуть задоволені.

Citroen Berlingo

***

13:40 Lexus UX: всім боятися!

Юрій Тимкин

Такий заголовок тут з'явився неспроста. Ще б пак, адже представники інших преміум-марок напередодні показу UX жваво цікавилися думкою журналістів про ринкові перспективи маленького Лексуса. Всі пам'ятають, як чотири роки тому NX наробив шуму в своєму сегменті, ставши незаперечним лідером продажів. А зараз, схоже, така ж доля чекає і UX.

Lexus UX

Чесно кажучи, показаний раніше прототип мене розчарував агресивної (за гранню здорового глузду) зовнішністю. Слава богу, серійна машина виглядає спокійніше. І це пішло їй тільки на користь. Передня частина кузова нагадує старші кросовери марки. Збоку ж звертаєш увагу на квадратні колісні арки, а ззаду - на розтягнуті на всю ширину машини ліхтарі. Виглядає задерикувато! На тлі BMW X2 і Volvo XC40 він точно не загубиться.

Салон же витриманий в більш спокійній стилістиці. Найцікавіший елемент тут - пара маніпуляторів, що стирчать з панелі приладів. Це рішення вже відомо по представницькому седану LS. Не обійшлося і без традиційних для Лексусів стрілочних годин. На вигляд оздоблення виглядає породисте, але помацати машину не вдалося - в салон не пускали, та й багажник відкрити не дозволили.

За технікою особливих подробиць немає. Відомо лише, що базова версія UX200 з 2,0-літровим бензиновим мотором буде забезпечуватися варіатором. З'явиться і гібрид - UX250h (потужність гібрида - 178 к.с.). Його обіцяють зробити особливо динамічним і драйверским. Переконатися в цьому ми зможемо в кінці нинішнього або на початку наступного року, коли почнуться російські продажі кросовера.

***

13:20 Peugeot 508: вискочка з народу

Артур Саруханов

Саме таке враження залишається після відвідування стенду французів. У безпосередній близькості розташувалися утилітарний «каблучок» Peugeot Rifter (про нього - трохи пізніше) і преміальний Спортбек 508 . Так, нині він махнув відразу в іншу «вагову категорію». Позбувся на манер купе від віконних рамок (скла опускаються до кінця вниз) і роздільної кришки багажника - тепер п'яті двері піднімається разом зі склом.

Peugeot 508

У цю нішу вже нагострили лижі корейці зі своїм Стінгер , Який ледь не став автомобілем року (результати щорічної премії оголосили в Женеві напередодні). І в сегменті цьому, треба сказати, тісно. Бал в ньому править німецька трійка, а клієнти дуже вже вередливі. Для них у Peugeot є маса козирів. Тому що оснащення салону i-Cockpit, який отримав подальший розвиток, відповідно зовнішньому експресивному оформлення: дерев'яні вставки тут і там, TFT-дисплей, на який виводиться в тому числі картинка з камери нічного бачення, яка розпізнає тварин і людей в сутінках. В інших місцях пластик з покриттям під рояльний лак - готуйте замшеві ганчірочки для протирання. Вельми цікаво організовані клавіші управління мультимедіа - у вигляді все тих же клавіш піаніно.

Peugeot 508 First Edition

Тут же на стенді дорога версія First Edition - пробна куля продажів, який базується на комплектації GT і що пропонується за ціною від 49 100 євро в яскравому червоному або такому ж яскравому синьому кольорі. «Звичайні» 508-е з'являться на європейському ринку ближче до кінця року. У Росії перспективи поки що туманні. Під кінець свого життєвого циклу попередник моделі вже не продавався в салонах наших дилерів, проте цілком імовірно, що його наступник розбавить нечисленну компанію моделей французів.

***

12:40 Kia: нове ім'я для Сіда

Артур Саруханов

Шок і сенсація на стенді Kia: корейці, нарешті, прислухалися до стогонів журналістів і стали писати назву своєї моделі з великої літери і без апострофа - Ceed, а не cee'd, як раніше! Тут на стенді новачок відразу в двох кузовах - хетчбек (у нас він з'явиться в третьому кварталі, цін і комплектацій поки немає) і універсал Sportswagon з виросли до 600 л багажником (у хетчбека тепер 395 л). «Сарай» доїде до нас, швидше за все, вже на початку наступного року.

Kia Ceed

Третє покоління вельми до речі - колись один з бестселерів корейської марки почав пробуксовувати, в лютому на тлі вражаючого загального зростання продажів Kia в Росії (+ 44% в порівнянні з аналогічним місяцем минулого року) cee'd додав лише один відсоток (гірше справи тільки у Кворіса ).

Пропорційно новий Ceed - це інший автомобіль для сприйняття. В першу чергу через більш широкої задньої стійки, як би зрушує кабіну назад. До того ж в порівнянні з попередником хетчбек нижче на 23 мм і ширше на 20 мм при незмінній колісній базі.

Цікаво перетворився і універсал. Колісна база його також залишилася без змін, але вкоротили передній звис (на 20 мм) і помітно приріс задній (аж на 115 мм) на користь багажника з його купою відділень і систем кріплення поклажі, чому кузов як би з'їхав назад. Цікаво буде дізнатися, як це перерозподіл ваги позначиться на керованості.

Але якщо з кузовом, побудованим на новій платформі К2 (на ній же базується новий Ріо), все більш-менш зрозуміло (до нас він приїде таким же), то ось з технікою корейці темнять, зберігаючи інтригу. Що з оновлень для європейського ринку (а в Женеві ми бачимо машини саме в європейській специфікації) доїде до нас, поки загадка. Ніде немає інформації, що стане у нас з атмосферником об'ємом 1,6 л - все схоже на те, що на зміну йому йде турбомотор 1.4 T-GDI (140 к.с.) з 7-ступінчастим роботом. А базовим стане атмосферний агрегат аналогічного об'єму - 1.4 MPI (100 л.с.). Європейцям запропонують ще один турбомоторчика - 1,0-літровий 120-сильний, як у найпотужнішою Picanto. Ну і без дизеля справа не обійшлася (на місцевому ринку він як і раніше користується високим попитом) - з 1,6 л об'єму знімуть за бажанням клієнта 115 або 136 л. с.

У третьому поколінні Ceed помітно порозумнішав. Тепер він автоматично задіє дальнє світло фар, вміє контролювати увагу водія і рух машини в смузі, попереджати про зіткнення спереду і навіть запобігати його. Які з цих рішень побачать росіяни, поки під питанням.

***

11:40 Новий Audi A6 - майже флагман

Юрій Тимкин

Самою головною новинкою компанії з Інгольштадта став седан А6 п'ятого покоління. Довгоочікуваний автомобіль - а як ще пояснити ажіотаж, який панував на його прем'єрі? Поки стояв на прес-конференції, колеги-журналісти мені все ноги віддавили.

Матеріали по темі

Матеріали по темі

У порівнянні з минулим «шісткою» габарити А6 збільшилися незначно. Довжина, ширина і висота складають 4939, 1886 і 1457 мм (надбавка на 7, 12 і 2 мм відповідно). Але виглядає новий А6 набагато респектабельнее колишнього. Спереду і збоку його цілком можна переплутати з представницьким Audi A8.

Задні ліхтарі залишилися без об'єднуючої їх перемички. Заради зниження маси кузова капот, двері і кришка багажника виконані з алюмінію.

Інтер'єр такої ж, як у показаного раніше одноплатформенності купе-хетчбека Audi A7. Головна його особливість - два сенсорні екрани, які замінили численні аналогові кнопки. Якість обробки вражає - топ-рівень. Схоже, «п'ятірка» BMW більше не є одиноким еталоном.

Додалося простору на другому ряду, а ось багажник як і раніше вміщує 530 л.

Перший годину А6 буде пропонуватіся только з ПОВНЕ приводом и двома варіантамі двигунів. Трилітрова бензинова «турбошестерка» розвиває 340 "коней" і поєднується з 7-ступінчастим роботом S tronic. Дизельна ж модифікація V6 3.0 (286 к.с.) йде з 8-швидкісним автоматом. Протягом року гамма силових агрегатів буде розширена. Також очікується поява універсала. Але до нашого ринку A6 добереться тільки восени.

***

Женевський автосалон в цифрах

Geneva International Motor Show веде свою історію з 1905 року. Цей автосалон - єдиний в Європі - проходить в щорічному форматі. Цього року виставка відбудеться в 88-й раз.

Женева-2018 - це:

  • 110 світових і європейських прем'єр
  • 70 прес-конференцій
  • 10 тисяч акредитованих журналістів
  • понад 700 тисяч відвідувачів;
  • один переможець Car of the Year 2018 і три півфіналісти конкурсу World Car of the Year
  • 6-7 березня - прес-дні
  • 8-18 березня виставка відкрита для всіх бажаючих (по буднях - з 10:00 до 20:00, у вихідні - з 9:00 до 19:00)
  • 16 франків - вартість квитка для дорослого

Вся інформація про новинки Женевського автосалону-2018 - в нашому спецпроекті , Де ви знайдете повний список усіх прем'єр Женеви.

Помилка в тексті? Віділіть ее ведмедика! І натісніть: Ctrl + Enter

Стривайте-но, а нам-то що з нього, у нас адже цей «сарай" не представлений?
Рестайлінг?
Цікаво, чи надовго вистачить шарнірів?
Довгоочікуваний автомобіль - а як ще пояснити ажіотаж, який панував на його прем'єрі?
Помилка в тексті?